Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

«Մշակույթի նախարարը տոմս է գնում ու գալիս ներկայացում նայելու. գոնե ես նման բան չեմ տեսել»

«Մշակույթի նախարարը տոմս է գնում ու գալիս ներկայացում նայելու. գոնե ես նման բան չեմ տեսել»
15.05.2017 | 15:32

Սեր, խարդավանք, շահավետ կամ չկայացած ամուսնություն: Արդարություն, որ ամենաուշն է օգնության հասնում: Շողոքորթներ, որ եղել են ու կլինեն, որովհետև նրանց ծնում է հասարակությունը: Գյումրու Վարդան Աճեմյանի անվան դրամատիկական թատրոնում 41 տարվա ընդմիջումից հետո բեմ բարձրացավ Հակոբ Պարոնյանի «Շողոքորթը» թատերգությունը: Ներկայացման առաջնախաղը դիտելու համար Երևանից Գյումրի մեկնեցին մշակույթի նախարարը և նախարարության մի քանի տասնյակ աշխատակիցներ: Ճանապարհային արկածները չուշացան: Ավտոմեքենան հանկարծ լցվեց ծխով: Թատերասերները փակեցին Գյումրի-Երևան մայրուղին` խոսքուզրույցով, տեսարանները զննելով, լուսանկարելով ու լուսանկարվելով և ներկայացմանը սպասելով: Բարի մարդիկ (պատահական անցորդներ) իրենց մեքենաներով թատերասերներին խումբ-խումբ հասցրին Գյումրի:

Մինչ պրեմիերան` Գյումրու թատրոնի ներկայացուցիչները մամուլի ասուլիս հրավիրեցին, իրենց բնորոշմամբ`հետաքրքիր ու անսովոր տաղավարում: Ասուլիսին ներկա էր նաև մշակույթի նախարարը:
Արդեն դահլիճում զրուցեցինք Գյումրու թատերասերների հետ: Ասացին, որ ոչ մի ներկայացում, հատկապես` պրեմիերաները, բաց չեն թողնում, ընթացիկ ներկայացումներին նույնպես հետևում են, տեղեկանում են թատրոնի ֆեյսբուքյան էջից, ցուցատախտակներին փակցված աֆիշներից: Ներկայացումներից առանձնացրին «Սիրային խաղերը», «Տարբեր նվագները», «Արշիլ Գորկին»: Սիրված դերասանների անունն էլ նշեցին` Հովհաննես Հովհաննիսյան, Տիգրան Գաբոյան: Հպարտությամբ հավելեցին` Գաբոյանը երիտասարդ է, բայց վաստակավորի կոչում ունի, մարմնավորում է նաև Արշիլ Գորկուն ու շատ նման է նկարչին:


Մի վերջին հարց էլ տվեցի` սոցիալական խնդիրները պատճառ չե՞ն դառնում թատրոն չգնալու: Պատասխանը` չէ, օգնում է, թատրոնն օգնում է հաղթահարելու խնդիրները: Իսկ «Շողոքորթը» և մատը ցավի վրա դրեց, և ծիծաղեցրեց: Դերակատարներին առանձնացնել չեմ կարող: Բոլորն էին լուսավոր, ինքնատիպ, անկեղծ:
Հակոբ Պարոնյանը պիեսը գրել է 1872-ին` բարձրացնելով խնդիրներ, որոնց հետ, ցավոք, ամեն օր ենք բախվում: Քառորդ դար անց Երվանդ Օտյանը, ավարտուն տեսքի է բերել Պարոնյանի անավարտ թատերգությունը: Բեմադրիչ Արա Բաղդասարյանինը նոր լուծումներ է հաղորդել թատերգությանը:


Շողոքորթին`Պապիկին, մարմնավորում է ՀՀ վաստակավոր արտիստ Տիգրան Գաբոյանը: Դերերում են նաև Հայաստանի վաստակավոր գործիչ Սամվել Գրիգորյանը (Թադե), Ադելինա Հարությունյանը (Սոֆի), Նառա Սանթոյանը (Փառանձեմ), Վարագ Գևորգյանն (Հովսեփ), Արսեն Սաղաթելյանը (Արշակ), Հասմիկ Ղարիբյանը (Թերեզա), Սարգիս Ղարիբյանը (Տիգրան): Ներկայացման երաժշտական ձևավորումը ռեժիսոր Արա Բաղդասարյանինն է, զգեստները և նկարչական ձևավորումը` թատրոնի գլխավոր նկարիչ Անտոն Քեշիշյանինը:
Ներկայացումից հետո թատրոնի տնօրեն Տիգրան Վիրաբյանն ասաց, որ մայիսի 13-ի և 14-ի ներկայացման տոմսերը սպառվել են, ստիպված են եղել մեկ ներկայացում էլ ավելացնել մայիսի 24-ին, որը նախատեսված չէր: 700 -տեղանոց դահլիճում ևս 100 աթոռ դնելու անհրաժեշտություն է եղել: Երևանից ժամանած հյուրերին անդրադառնալով` ասաց. «Մշակույթի նախարարը տոմս է գնում իր գրպանից ու գալիս ներկայացում դիտելու: Գոնե ես նման բան երբևէ չեմ տեսել»:


Ի դեպ, նախարարը և Երևանից ժամանած հայտնի արվեստագետները ներկայացմանը հետևում էին ոչ թե օթյակից, այլ դահլիճից, կարծեմ`4-րդ ,թե 5-րդ կարգից:
Բնակավայրից բնակավայր մշակութային միջոցառումների մեկնելու ավանդույթը խոստանում է ավանդական դառնալ: Հույսի տեղ թողնելով նաև դպրոցականների աբոնեմենտային համակարգով ներկայացման տանելու հին ու բարի ավանդույթը վերականգնելու համար:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ
Հ.Գ.- Տիգրան Վիրաբյանի հետ ամբողջական զրույցը` «Իրատեսի» առաջիկա համարներից մեկում:

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 3597

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ